Wednesday, December 16, 2009

BeRMuLaNyA HaRi Yg MeMbOsANkAn..

Hari nie secara rasminya aku terpaksa juga ditukarkan
ke department yg baru....
xde choice tuk aku berkata TIDAK...
bermulanya hari yang membosakan dan hari-hari yg seterusnya
di mana aku akan dipelekoh (kata org penang)
digunakan sepenuhnya....
biasala kerja denagan company cina...

ermppppp...
tunggu dan lihat sajala selama mana lagi
rezki aku di sini...
maybe ade hikmahnya suma nih berlaku...
hanya Allah saja yg tahu...
hopefully aku mendapat kerja lain secepat yang mungkin....
moga bertambah dan murah lagi rezki aku selepas nih....

dah bertukar department nih...
aku xleh sewenang-wenangnya lagi tuk masuk ternet...
tak boleh sekarap yang mungkin tuk aku mengupdate blog....
sumanya terhad disini...
yang membuatkan aku geram ialah...
kerja makin bertambah...
tetapi gaji 1cent pun xnaik....

tension..tension...tension....
geram..gerammmmmmmmmm sgt

No comments: