Thursday, November 19, 2009

Kena TAG Oleh Member Bloggers

Arini aku kena TAG dari Ina..

1) Write five (5) interesting facts about the person who gave you this award

2) Jot down ten (10) interesting facts about yourself or your hobbies

3) Pick your ten (10) most deserving recipients and describe them

4) Leave a comment on the recipients' blog to tell them they've been tagged

5) Paste the award badge in your sidebar




nih jawapannye ye Puan Ina... :)

soklan 1 :

* Ina member x schollmate dan kolej... (xrapat sgt dulu,but now leh ngutuk2,sembang2,YM skali..dh bertambah mesra gituu..)

*Ina baru kawin tahun nih ngn Fidaus zainol...xkolej members jugak (diowang masih dlm mood hanimun ok)

*Hitam manis orangnye..(cam aku jugak,bak kata org..hitam si pucuk manggis ek)

*Waiting rezki supaya dikurniakan seorang baby secepat mungkin..(insyaallah,amin)

*Skang bekerja di USM...


soklan 2 :

* wife kepada Mrs Harmizi...(kitaowang sama sekolah k,,since sek ren smpai sekolah menengah..)

* Baru menjadi ibu kepada seorang putera yang comel..Muhammad Hasif Zafhran

* Anak kedua dari 4 orang adik beradik..

* I lurve my Hubby dubby & my Lil Prince so much...

* Seorang yang cepat naik angin if orang xpasal2 cari pasal ngan aku...

* Seorang yang boleh bg pendapat..diajak berbincang sekiranya dh rapat...

* Aku tempat meluahkan perasaan oleh members terdekat..

* seorang yang agak pendiam klu xkenai orang..but if dh kenai aku leh jd serabung yang mungkin...

* Suka shopping dan spend duit tuk benda yang aku suka sampai dapat..

* Aku xsuka if semak-semak..


soklan 3 :

* Intan-aku kenai kat forum Hamid.Arshat.com masa aku tgh cari info pasal preggy & baby

* Siti Fairuz-kenai kat forum Perkahwinan.com. Dia dh ade anak seorang sebaya ngn anak aku

*Siti Maryam-kenai kat forum Perkahwinan.com jugak...anak seorang..akasyah yang comei..chian yam cz dia berjauhan ngn hubby dia...suma bnda buat sorang2 ngn anak...

* Wan shah-xmembers opis tapi skang dh keja ngn PPN Putrajaya..bakal melangsungkan perkahwinan bulan depan..

* Kak Nab-kenai dalam fotopages carimenantu...orang kulim..ibu kpd akif wirdas

* Sarah-terkenal sebab finalis carimenantu musim pertama...dapat tempat ke3..ibu kepada Khalysh Najla..orang penang

***yang len tue aku dh xingat...

soklan 4 & 5:

* selesai...dh buh comment dan paste awards..






No comments: